Prawo konkurencji

 

Nasze usługi pomocy prawnej obejmują wszystkie aspekty szeroko rozumianego polskiego i wspólnotowego prawa konkurencji, w szczególności w zakresie tzw. porozumień ograniczających konkurencję oraz zagadnień związanych z nadużywaniem pozycji dominującej, jak również czynów nieuczciwej konkurencji (w tym w zakresie reklamy), nieuczciwych praktyk rynkowych oraz prawa pomocy publicznej.

Prowadzimy doradztwo w kwestiach związanych z praktykami naruszającymi zbiorowe interesy konsumentów.

Zajmujemy się opiniowaniem postanowień umów oraz stosowanych praktyk i działań Klientów pod kątem ich zgodności z prawem – wskazujemy na ewentualne rozbieżności oraz przedstawiamy nasze rekomendacje.

Kładziemy szczególny nacisk na aspekt praktyczny naszych opinii – wskazując obszary potencjalnego ryzyka, staramy się dokonać jego kwantyfikacji oraz wskazujemy konkretne rozwiązania, zmierzające do ograniczenia wskazanych zagrożeń prawnych.

Uczestniczymy w opracowywaniu strategii rynkowej Klientów (w szczególności w zakresie modelowania sieci dystrybucji, kształtowania polityki cenowej oraz prowadzonej reklamy), a także wzorów umów i porozumień (w tym dystrybucyjnych) celem zapewnienia ich zgodności z prawem konkurencji.

Przygotowujemy wparcie prawne dla reklam produktów leczniczych w tym zarówno w przedmiocie prowadzenia reklamy telewizyjnej, wizualnej, reklamy świadczonej drogą elektroniczną jak i każdą inną drogą. Wspieramy budowanie strategii marketingowych i dystrybucyjnych zawsze mając na uwadze publiczne i prywatne prawo konkurencji.

Patrz produkty lecznicze.

Zapraszamy na nasz blog.

Polecamy nasze artykuły lub artykuły związane z nami dotyczące reklamy:

 

Go to top

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej polityce prywatności. Rozumiem